O tom, že se móda stala běžnou součástí našich životů, není nejmenších pochyb. Je však otázkou, jak informace o ní získáváme. Ačkoliv by se totiž zdaleka nejsnazší cestou zdál internet, a v mnoha případech to tak je, stále ještě existuje i jiné médium, které nám tyto informace poskytuje. Navzdory všeobecnému překvapení se jedná o módní časopisy.
Jistě, je pravdou, že s nástupem internetu se mnoho časopisů stalo zbytečnými a zkrachovalo. Jednoduše řečeno, jejich vývoj, tisk i distribuce byly zkrátka příliš drahé. Navíc si je lidé již tolik nekupovali, neboť vše, co potřebovali vědět, si mohli najít mnohem rychleji právě na internetu. Jelikož se tedy zvýšily náklady a snížil se odbyt, je pochopitelné, že mnoho z nich zkrachovalo. To se však netýká právě těch módních. Ty totiž stále prosperují, a mají k tomu důvod.
V první řadě je zde fakt, že nezastarávají ani zdaleka tak rychle, jako jiné časopisy. Ačkoliv se totiž móda mění, není to tak rychlé, jak bychom si mohli myslet. Většinou zde máme jeden trend hned několik měsíců, což je dost času o něm napsat do časopisu a pak daný článek uveřejnit. Nemusíme se tedy bát, že to, co napíšeme, již nebude relevantní.
Dále je tu fakt, že lidé stále ještě dávají v mnoha případech přednost klasickému tištěnému médiu. Je to totiž lepší pro naše oči, a také se ukazuje, že tištěný text i obraz lépe vnímáme. Navíc si nemusíme dělat starosti s nastavením monitoru a především rozlišení barev. Není tak potřeba hádat, o jaký konkrétní odstín jde. Což je rozhodně poměrně velká výhoda.
Zapomenout nesmíme ani na fakt, že módní časopisy mají vesměs velmi dobré financování. Jednotliví návrháři totiž chtějí propagovat své produkty, a právě toto je jedna z nejlepších možností, jak to mohou udělat. Mají tak mnohem větší odbyt, což samozřejmě opět vede k vyššímu zisku. I jim se tedy tato investice více než vyplatí.