Prosperující cestovní kancelář se bez SEO neobejde


Doba dovolených je v plném proudu a lidé se v tomto období rozhodují, zda využijí služeb cestovní kanceláře, anebo si zajistí veškeré služby sami. Každý způsob má svoje výhody a nevýhody, kupříkladu s cestovkou sice zaplatíte něco navíc, ale o vše se za vás postarají druzí a vy si jen užíváte zaslouženého odpočinku. Cestovní kanceláře zajistí ubytování, stravování i dopravu, což se třeba v takovém Bulharsku ve Zlatých Pískách, kde se ne vždy dorozumíte anglicky, může náramně hodit.

dovolená s cestovkou v Bulharsku

I přes různé aféry a problémy s neseriózními cestovními kancelářemi, je tato dovolená stále v kurzu, a je-li cestovka opravdu na úrovni, fungují její služby zcela bez problémů. Buduje si pak dobré renomé a zákaznické reference a zejména díky spokojeným zákazníkům může i nadále prosperovat. Má to ale jednu zásadní podmínku – lidé o vašich službách musí vědět, musíte být k nalezení, a to zejména na Internetu. K tomu je zapotřebí propagace na vlastním webu, objednávkové a kontaktní formuláře a pochopitelně zajímavé nabídky ubytování a služeb, s nimiž budete schopni konkurovat jiným cestovkám.

Google SEO

Webové stránky – už víte, kdo vám vyhotoví webové stránky, aby byly responzivní (zobrazitelné na všech typech výpočetní techniky), přehledné, spolehlivé a poutavé? Tuto práci přenechejte odborníkům, ti se postarají o technickou stránku věci a grafické zpracování a vy se soustřeďte na zajímavý obsah a vyplnění webu potřebnými daty.

SEO – kouzelné slůvko v podobě zkratky tří výrazů neznamená nic jiného, než komunikaci vašeho webu s internetovými vyhledávači. Jestliže vás považují za zdroj, který je pro ně zajímavý, relevantní a vhodný pro zobrazení, posunou vás při vyhledávání dle klíčových slov do popředí. Ve finále vás pak zákazníci třeba spatří úplně na začátku seznamu cestovních kanceláří (nabízejících určité typy zájezdů včetně zadané destinace), a čím jste výše ve výsledcích vyhledávání, tím je pravděpodobnější, že si u vás někdo zájezd také objedná. Jednoduchá logika, kterou vám potvrdí každý SEO expert, a důvěřujete-li SEO specialistovi, ten se o realizaci tohoto fenoménu také postará v praxi.

About The Author